תפריט סגור

קבלן לבניית בית

קבלן בניית בתים

בניית בית עם קבלן בניה

נכון לאמר ולקרוא לאפשרות זו בשמה הישראלי – קבלן מפתח. לאפשרות זו ייתרונות רבים, גם מבחינת איכות הבניה והעמידה במועדי התכנית, והסרת לא מעט כאבי ראש מכם כלקוחות – שהרי הבניה הינה באחריותו ובידיו האמונות של קבלן בניה שמיניתם לפרוייקט והוא אשר עורך את כל ומזמן לביצוע את נותני השירות והמקצוענים לביצוע כל המטלות החל מהשלד, דרך כל תהליך הבניה והגימור עד להשלמה הסופית בה אתם מקבלים את מפתח הנכס לשימושכם. החיסרון העיקרי הוא העלות הגבוהה יותר ברוב המקרים מאשר הבניה על ידכם. סניגורים של שיטה זו יאמרו כי הפרש המחיר הוא כדאי ומצדיק את עצמו, והמתנגדים לכך חושבים כי קבלן המפתח גוזר קופון – מוצדק או לא – לפי האפשרות הנל.

בניית בית או קניית בית

בית הינו מקום המגורים אשר בו אנו גרים ומבלים את רוב שעות היום יחד עם המשפחה והחברים. לפיכך ראשית הבית אמור להתאים לצרכינו המשפחתיים, כולל עיצוב הבית ושאר אביזרים נחוצים הקיימים בו לצרכי מחייה וגם הנאה. סביבת המגורים או האיזור חשובה לא פחות והכוונה היא לא רק לדיירים השכנים ודרכי הנגישות והחנייה של הרכב, אלא גם המיקום הגיאוגרפי ותנאי איכות הסביבה כגון זיהום אוויר והזנחה כללית של הרשות או רעש ושאר מריעין בישין. בניית בית או רכישה רוב רובו של הציבור מעדיף מצרכי נוחות ומשאבי זמן או מימון ואשראי קיים וגם אמצעים אחרים ושיקולים נוספים לרכוש בית שנבנה על ידי חברת בניה או אחר, חלקנו מעדיפים לבנות בית באופן עצמאי וזו דרך לא קצרה לא פשוטה ולא לעיתים קלה. הייתרות של הדרך השניה גדולים לאין שיעור מרכישת בית קיים, משום שאת העיצוב וקביעת הפרמטרים החשובים לבונה אתם אמורים לקבוע

בניית בית או תמא  38

לגבי בתים משותפים, קיימת כיום תוכנית מתאר ארצית לחיזוק מבנים ובשמה המקוצר – תמא 38 אשר נותנת אמנם פתרון לחיזוק מבנה כנגד רעידות אדמה, וכוללת גם שיפוץ של הבניין לעיתים תוספת מעלית ועיצוב הלובי כל זאת ללא תשלום מצד הדיירים. מידע על תכנית תמ"א 38 ומאמרי הסבר בקרוב.

התקנת פרקטים בבית

בחיי היום יום אמנם אפשר להסתדר באופן עצמאי עם מנקה או חברה אשר מספקת שירותי ניקיון ולא רק של בתים אלא גם של משרדים כולל ביצוע פוליש והברקה. כאשר לאמיתו של דבר פרקטים אפשר וכדאי לנקות באופן עצמאי עם מטלית לחה. גם שטיחים או ריהוט אחר בבית. במיוחד אם סוף סוף הגיע היום שבו סיימתם את בניית הבית ורגע לפני הכניסה למגורים כדאי לבצע ניקיון יסודי לא רק של לכלוך אלא בעיקר של שאריות אבק שנוצרו מחמרי הבניה.

כדאי לקרוא עוד על ביצוע בדק בית וכדאי שיעשה על ידי מומחה הבקיא ברזי הבניה האיכותית התקנית ,אז יתגלו לא מעט ליקויי בניה, כי כך הם פני הדברים. גם אם בניתם את ביתכם באופן עצמאי, כי לא תמיד שהיתם באתר הבניה וליקויים רבים הוסתרו מכם באמצעים שונים.

עוד בנושא זה