תפריט סגור

עורכי דין נדלן

בעת רכישת בית מקבלן בניה מומלץ לפנות אל עורך דין אשר עוסק בתחום, ולא לקבל את החוזה מאת עורכי הדין של חברת הבניה.

עורכי דין בניה נדלן

במזל טוב בחרתם לרכוש בית חדש או קוטג שמתאים לחלומות שלכם. נועדתם עם החברה שבנתה או בונה את הבית ומסרתם מקדמה. השלב הבא הינו חתימה על החוזה – רכישת בית. מי שעבר תהליך זה זוכר איזה חוזה ארוך מסורבל המכיל המוני סעיפים תתי סעיפים ואיזכורי תקנות וסעיפים המפנים לסעיף אחר וכהנה וכהנה. מאוד מבלבל כל אדם בפרט אם זו הפעם הראשונה שהינו רוכש בית. בפגישה עם עורך דין מטעם הקבלן תמצאו עצמכם מבולבלים עד כדי גיחוך ואובדי עצות. רוב הניסוח גם במילים הקטנות כגדולות לא יובן לכם ויראה לכם כמו סינית. מומלץ לא לחסוך לקראת החתימה על רכישת הבית ולהעזר בשרותי עורכי דין .

עורכי דין מקרקעין והשקעות נדלן

עורכי דין מקרקעין ילוו אותך כעזר מול היזם או הקבלן לגבי החוזה. אל תוותרו על שירות כל כך חשוב, שבגינו מתבצעות לא מעט בדיקות חישובים וקבלת אישורים. השקעות נדלן בישראל לעיתים עלולה להיות מוצלחת עם רווח כספי. ובאותה מידה ההשקעה עלולה להיות מסוכנת עד כדי אובדן כספי עצום וללא קבלת הנכס. (ראו מקרים של אנשים שהשקיעו בחברות נדלן שקרסו) הם אשר יעברו ויקראו טוב טוב את החוזה, ידעו לפרש אותו כייאות ולהבין מה משמעות כל הסעיפים ההערות והמילים הקטנטנות שאתם לא הבנתם מאומה כשראיתם אותם. עורך דין טוב ידע לזהות מוקשים אשר פועלים לרעתך באם הקבלן לא מילא אחר הוראות תקנות וסעיפים בחוזה או בחוק. וכן לא להתפלא בעת רכישת בית גם בבניין מגורים, יש ויש לא מעט חריגות גם מהחוק של יזמי נדלן.

עורך דין טוב

בבואך לבחור עורך דין טוב כדאי שיהיה אחד אשר עוסק בתחום, בעל ניסיון ורקורד מתאים לתחום. טעות נפוצה של אנשים לפנות אל עורך דין שהם מכירים או קיבלו המלצות – אך עורך דין הז שעוסק דווקא בתחום אחר שאינו קשור לנדלן בניה או מקרקעין, פחות טוב מעורך דין מהתחום של ענף הבניה. מצאתם כמה עורכי דין מהתחום ? – בקשו לשמוע ולברר באיזה מקרים דומים הוא ייצג רוכשי דירה, דוגמאות של חוזים שאותם ליווה ואולי גם משפטים בהם ניהל תביעה מול יזמי נדלן ומקרקעין. גם אחרי חתימת החוזה מול היזם, מתגלים לצערנו לא מעט ליקויי בניה שכיחים וחלקם גם חמורים עד כדי תיסכול.

ליקויי בניה

מסתבר כי גם כרוכש יד שנייה של בית אתם יכולים לתבוע את הקבלן בגין ליקויי בניה תלוי במועד בו רכשתם את הדירה ואם עדיין קיימת אחריות של הקבלן. חובתו של הקבלן לבנות את הדירה בהתאם לתקנים ולדין חלה לא רק במישור יחסיו עם הקונה יד ראשונה אלא גם אחריות בנזיקין כלפי כולא עלמא ובכלל זה רוכשי יד שניה. להבדיל מכך גם בעת קניה של בית אשר נבנה באופן עצמאי על ידי המוכר בפרוייקט של בנה ביתך או דומה – עדיין ישנה האפשרות המציאותית כי קיימים ליקויי בניה בבית הפרטי והבונה הוא הכתובת לתלונות.