תפריט סגור

מטף כיבוי אש

ציוד כיבוי אש

חלק לא מבוטל משמירה על הנכס אשר רכשתם זה שמירה עליו ממפגעים ותאונות בין אם הן מחוייבות המציאות או לא. כל זוג אשר השקיע בנדל"ן למגורים או אפילו עבור רווח עתידי, צריך לשמר אותו. צרות לא חסר לאף אחד, ופגעי טבע הם כורח המציאות וצריך להתגבר עליהם. אולם התפרצות שריפה ואש בבית זה דבר שכיח. צריך לדעת כיצד להמנע מהתלקחות השריפה ויש לבצע כמה צעדי מנע. ראשית ובצער רב, כל כלי החשמל הנטענים בעלי מנוע חשמלי – הם מועדים לפורענות. השארת קורקירנט לטעינה ללא השגחה מסוכנת. לא רק בגלל התלקחות ושריפה, אלא גם חשש לפיצוץ של המטען או הסוללה. ועד אשר התקנות יקבלו תוקף בהתאם לתקן חדש של משרד התחבורה למניעת שריפות של קורקינטים בעת הטעינה – נקטו בכמה צעדים כנגד אש ושריפה.

 

צעדים למניעת התלקחות אש : ראשית – מניעת התלקחות : הקפידו על כל מכשיר בטעינה להרחיקו מחומרים מתלקחים. התחממות של סוללה ו-או מטען חשמלי עלול לגרום להתלקחות ופריצת אש.. אל תשאירו להבות גז דולק ללא השגחה. שמן חם במחבט עלול להתלקח בטמפרטורות גבוההות ולגרום לשריפה. למעשנים – כבו היטב את הסיגריה בסיום. גם אוד או גחל קטן שנשאר עם הפילטר עלול לגרום לשריפה. הרחיקו גפרורים ומצתים מהישג ידם של ילדים. הם קטנים ונוטים לשחק בכל דבר חדש ומסקרן. תיקוני חשמל בבית – השאירו לחשמלאי מוסמך. תיקון חאפר שלא בוצע כהלכה – עוד עלול לגרום לפריצת אש במבנה וגם בגינה בחוץ. שימוש במכשירי חשמל עם תקע ו-או כבל חשוף או מפורק הינו מסוכן. אי כיבויי מנגל וציוד ברביקיו כייאות – עלול להתלקח ולגרום לפריצת אש בגינה או במרפסת. וכדומה…

צעדים לכיבוי אש ועיכוב התפשטות האש : חשיבות הכיבוי ועיכוב הבעירה הינה גדולה ומומלץ להתקין בכל בית ציוד כיבוי אש שיש באפשרותכם להשתמש בו. החזיקו בבית מטף כיבוי אש. אחד סמוך למטבח ואשר מתאים לכיבוי אש של שמן שהתלקח וארונות עץ או מגבת וכפפות בד שתלויות מעל לגז. כן אותן כפפות בד התלויות על ידיות הארונות או וו תליה מעל הגז – עוד עלולות להתלקח ולהשרף. מטף כיבוי אש קצף או אבקה הינו מענה טוב לכיבוי, או לפחות לעיכוב התלקחות. אם הצלחתם לעכב את הבעירה וההתלקחות עד להגעת כוחות כיבוי האש – יותר טוב. בזמן הקצר הזה תספיקו לפנות את בני הבית ולהצילם. התקינו גלאי עשן בבית. אחד לפחות במטבח ועוד כמה בחדרי השינה ואף במסדרון או בסלון. הם זולים, פועלים על סוללה עם אורך חיים ארוך והקפידו לרכוש גלאי אש ועשן שיש להם כפתור ביקורת. לחיצה עליו – והוא יתן התראה שהוא תקין והסוללה עדיין פעילה.

מטף כיבוי אש לבית : ישנם לא מעט סוגים של מטפי כיבוי.

 

  • מטפי אבקה – מתאים לכול סוגי הדלקות.
  • מטפי גז הלוקרובון – מתאים לכול סוגי הדלקות .
  • מטפי קצף – כיבוי מוצקים ונוזלים.
  • כל אחד מנה"ל יכול להתאים לשימוש ביתי כדי להגן על חייכם וגם על הנכס. שימוש במטף הינו קל ופשוט לכל אדם. שולפים את נצרת הבטיחות, מכוונים אל מקור האש ולוחצים על ידית ההפעלה. אם ישנו צינור המחובר לקצה הפיה – כוונו אותו לעבר האש.
  • —–  אם אתם מתגוררים בדרום בסביבת באר שבע ועוטף עזה – פנו אל חברת ציוד כיבוי אש אבי וארובות אבי ובניו תקבלו ייעוץ מקצועי ללא תשלום טלפון : 0542118494

 

עוד בנושא זה