תפריט סגור

חברת ניסור בטון

ניסור בטון

חברות ניסור בטון

בענף הנדלן ישנם תמיד חידושים וכוונה לשיפור אסטטי או שינויים במבנה, לעיתים גם פרוייקטים של שידרוג. מהנדסי פרוייקטים פונים לרוב אל חברת ניסור בטון לביצוע משימות מיוחדות כאלו שאינן מתאימות לקבלני שיפוצים. הסרת מכלולים או חלקם שבנויים מיציקת בטון, כדי לאפשר גם נוחות והתאמה לדרישות של מהנדסי בניין. למשל פתיחת מעבר בקיר בטון, או קידוח בקוטר  גדול בקיר רחב, או בכלל הסרת מעקה וכדומה.  חברת ניסור בטון וקידוח בבטון עם ציוד חדיש ומשוכלל המיועד לפרוייקטים כאלו.

הבטון הינו חומר בניה העשוי לרוב ממלט-צמנט- חצץ וחול. ישנם כל כך הרבה תערובות שנועדו למטרות שונות כגון חוזק וקשיות או אלסטיות ועמידות לרטיבות וכדומה. בטון הינו חלק בלתי נפרד מכל מבנה חזק ויציב. עם בטון ניתן לבנות לגבהים עצומים של מאות מטרים, להבדיל מעץ או מתכת בלבד. אחרי שהבטון התייבש – הוא מאוד חזק ויציב וקיים קושי לבצע בו שינויים ללא גרימת נזק. חפירה וחציבה עם קונגו – פטישונים גדולים ייפגמו בבטון עד כדי גרימת סדקים והתפוררות . אולם ישנם כלים מיוחדים שהתפתחו עם השנים לחיתוך וניסור בטון יחד עם מכשירי קדיחה בקטרים גדולים. גם קיימים כיום מקדחים ושיטות קדיחה בקירות עבים ורחבים במיוחד עד מטר של עובי. אם מדובר על קיר בטון ברוחב של 80 סמ. או קידוח בקיר בטון בקוטר של 50 סמ להעברת צנרת מים – הכל אפשרי. אבל צריך לסייג ולהיזהר בבחירת חברה לביצוע כל פרוייקט של חברת ניסור בטון או הריסה של חלקי מבנה מבלי לגרום נזק. צריך לבדוק טוב אם זו באמת חברה שהתמקצעה ובעלת ניסיון בנושא חיתוך של בטון וקידוח. להבדיל, לא חסרים קבלני שיפוצים שקנו או משאילים מסור לניסור בבטון, ומציעים את השירות. רובם המכריע חסר ניסיון. בהתאם לכך גם לא אחת אנו שומעים על חסרי ניסיון שנפגעו במהלך העבודה או חלילה נהרגו. הפעילות של הסרת חלקים מבטון הינה מורכבת וגם לרוב מסוכנת עבור מי שאינו מקצועי וחסר ניסיון. היו גם מקרים של נזק גדול ליסודות של בית בגלל חוסר מקצועיות של סתם קבלן חאפר שחתכו חלק מתומכות בטון של בית המגורים. בתחום הבניה בטון משמש כחומר יסוד נפוץ להבטחת עמידותו של המבנה, וחוזקו. שלד מבנה בונים מבטון מזויין שבו משלבים גם חצץ לתוספת חוזק. כיום כל חברה שמקימה מתחם גדול של מגורים עבור השקעות נדל"ן בישראל למגורים או למבני מסחר, יודעת שעיקר ההוצאה הכספית על חמרי גלם – זה יציקות שלד הבטון.

מחיר ניסור בטון

חברת ניסור בטון בדרך כלל יתנו הצעות מחיר לפי שטח החיתוך של הבטון. כלומר אורך כפול רוחב לחיתוך. למחיר הניסור יש להוסיף את עלויות פינויי חלקי הבטון – הכבדים מאוד – עם מנוף או מיני באגר ובנוסף עלות מחיר הפינויי של המשאית או הרמסע לפינוי אשפת בניין. שימו לב שאם קיבלתם מחיר זול מידיי – ייתכן מאוד שזהו מחיר פיתיון של קבלן שיפוצים שאינו מבין וחסר ניסיון בנושא. בחירה בקבלן שיפוצים ולא בחברת ניסור – עוד עלולה לעלות במחיר ייקר מבחינת הנזק לבית או למבנה.

עוד בנושא זה