תפריט סגור

השקעה בנדל"ן בתל אביב

השקעה בנדלן בתל אביב

נדל"ן בתל אביב – טוב יותר מזהב !

לא רק בשנתיים האחרונות, אלא לאורך כל השנים, לפחות ב 2 העשורים האחרונים הנדלן בתל אביב נחשב להשקעה נבונה.

השקעות בנדל"ן בתל אביב זו השקעה נבונה.

 השקעה נבונה…מהי ?

  • השקעה בנכס שערכו רק עולה (לאורך תקופה, גם אם חודש מסויים העליה נעצרת) חודש אחרי חודש. יותר מעליית המדד.
  • השקעה שמניבה הכנסה קבועה – שרק עולה. אם מדובר בנכס מושכר לדיור או לעסק במיקום מרכזי.
  • השקעה בטוחה – במיוחד מול אופציות אחרות כגון השקעה בבורסה או בפקדון בנקאי.
  • השקעה בנדל"ן – זה יציבות וקרקע בטוחה. להבדיל מהבורסה שעלולה לקרוס, משותפות בחברה שעלולה לפשוט רגל או שייעקצו אותך.
  • השקעה שקל למכור אותה. אם ברבות הימים תזדקקו לכסף לצרכי בריאות או אירוע גדול כמו חתונת הילדים.
  • השקעה שניתן להוריש – מכלילה מיסויי מסויים. שאלו מומחים כמו עורכי דין או חברה להשקעות נדל"ן.
  • השקעה שביום מסויים עוד עלולה להניב עבורך אקזיט. אם מדובר בקרקע שהופשרה לבניה אחרי שהשקעת ורכשת את הקרקע או הנכס שמיועד לפינוי בינויי.
  • הביקוש בתל אביב לנדל"ן רק עולה ועלוה. ללא מעצורים. נוסחה כלכלית פשוטה : יש ביקוש = המחיר עולה. ולא רק בנדלן אלא בכל ענף ולכל מוצר.
  • יעכיעכ

כל הנקודות לעיל ונוספות – באם הן מתקיימות עבור העיר תל אביב – הן נבונות וגם חכמות.

מדד נדל"ן תל אביב: מהו ואיך נקבע ועבור איזה משקיע ?

מדד נדל"ן תל אביב מורכב מחברות נדל"ן הנסחרות בבורסה בתל אביב. הבורסה בתל אביב קובעת קריטיון מסויים אשר מכליל את החברות שעומדות בתנאי הסף. מיועד גם למשקיע הפרטי או המוסדי, ובעצם עבור כל משקיע. אפילו השקעות בחברות נדל"ן כמו רכישת מניות של חברה בענף יכולה לייצר רווח. אבל לפני שתרוצו ותקפצו על המניות – מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע מנוסים, בעלי ידע מעמיק בתחום נדלן להשקעה. בתל אביב פועלות לא מעט חברות להשקעה בנדלן וקרקעות, וברור שישנם גם יועצי נדלן אשר מומחים ויכולים לנבא – לא תמיד בצורה נכונה – מגמות בשוק. בישראל ישנם לא מעט אנשים פרטיים אשר רכשו נכס נדלני, לעיתים גם בשותפות. המטרה היא ברורה – רווח כספי. לא מעט נכסים למגורים בארץ נרכשו על ידי תושבי חוץ. ידוע בקרב אנשים שיש להם זיקה לארץ, כי השקעת נדל"ן בישראל נחשבת להשקעה טובה. לרוב הנכס מושכר ומייצר רווח הוני עבור הבעלים. לעיתים הנכס עומד ריק ושומם, וכל השימוש בו הוא חד שנתי בעת הביקור של בעליו השוהה בארץ. הדירות בדרך כלל משמשות את אותם רוכשים לנופש בקיץ, ולעיתים בחורף או בחגים.

נדל"ן בתל אביב לנופש

משום כך הנדל"ן בתל אביב מאוד מבוקש. העיר הינה מרכז משיכה של תיירות נופש ובילויי. גם אירועים בינלאומיים מתארחים בתל אביב כגון אירוויזיון, מרתון תל אביב, קונצרטים, הופעות בפארק וכדומה. דירות להשקעה אלו אינן נמצאות בשוק השכירות, ומשום כך ישנו צימצום בדירות להשכרה בתל אביב. עם הביקוש העצום שרק גודל מיום ליום, ועם היצע שמצטמצם לטובת רוכשי דירות שגרים בחול – מחיר הנדל"ן בתל אביב עוד ימשיכו לעלות.

 

עוד בנושא זה